1109

[1109][bsummary]

TRAFFICKING

[A21][twocolumns]

THE A21 CAMPAIGN

[Α21][bleft]

Γίνε εθελοντής στην Α21


Γίνε εθελοντής στην Α21

Το έργο της Α21 δεν γίνεται μόνο από τους ανθρώπους που μπορεί να φαίνονται σε μια φωτογραφία ή σε ένα βίντεο, αλλά από πολλούς “αφανείς ήρωες” που εργάζονται μαζί μας πίσω από τα παρασκήνια, προσφέροντας αυτό που μπορούν να δώσουν, όσο μικρό κι αν είναι.

Γι’αυτό σήμερα θα θέλαμε να σας συστήσουμε μια από τις εθελόντριές μας και να ακούσετε τη δική της εμπειρία.

1. ONOMA KAI ME ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ:

Ντανιέλα, φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

2. ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ;

Επέλεξα την Α21, διότι ως γυναίκα, ως Ελληνίδα και Ευρωπαία πολίτης, ενδιαφέρομαι άμεσα για την καταπολέμηση τέτοιας αδικίας. Με σοκάρει το γεγονός πως ανήμπορες γυναίκες, θύματα τις ίδιας τους της μοίρας πέφτουν αντικείμενα εκμετάλλευσης ανθρώπων, που στερούνται κάθε ανθρωπιάς και συναισθημάτων. Συμμετέχω στην Α21 περίπου ένα μήνα. Ωστόσο έχω δει την προσπάθεια και το πάθος όλης της ομάδας. Προσπαθώ να συμβάλλω στην προσπάθεια αυτή, για αυτό και είμαι πρόθυμη να ανταποκριθώ σε οποιαδήποτε ενέργεια της Α21. Έως σήμερα έχω ασχοληθεί με τις μεταφράσεις και έχω συμμετάσχει σε ενέργειες της οργάνωσης.

3. ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΠΩΘΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΑΣ ΕΜΑΘΕ;

Η κυριότερη εμπειρία που αποκόμισα είναι η συμβολή των κοριτσιών από την Α21 στην παρουσίαση της εργασίας μας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας σχετικά με την νομολογία της ΕΕ για την καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων. Εκεί δύο κοπέλες, από την ομάδα της Α21, μας παρουσίασαν το στυγερό έγκλημα της εμπορίας ανθρώπων συμπληρώνοντας την δική μας παρουσίαση, μπροστά σε συμφοιτητές μας. Ήταν μια υπέροχη συνεργασία με άριστο αποτέλεσμα.

Βέβαια δεν ξεχνώ και την ιστορική μέρα του Μαραθωνίου εδώ στην Θεσσαλονίκη όπου μου δόθηκε η δυνατότητα να βοηθήσω στα παρασκήνια για την άριστη διεξαγωγή του γεγονότος αυτού.

4. ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ;

Για μένα η συμμετοχή μου στην Α21 μου προσφέρει ευχαρίστηση. Νιώθω πως πλέον μπορεί να ακουστεί και η δική μου φωνή εκεί έξω. Αισθάνομαι πως πατάω το πόδι κάτω και επιβάλλω το σωστό. Μέσα από μικρές ενέργειες κάνω αυτό που τόσο καιρό φώναζα μπροστά στην τηλεόραση πως έπρεπε να γίνει. Σήμερα δεν κάθομαι απλά να προσπαθώ τηλεπαθητικά να μεταφέρω τα συναισθήματά μου, σήμερα προσπαθώ πλέον ενεργά να τα διαδώσω.

Αναδημοσίευση από: A21.gr



"Ο μόνος τρόπος για να νικήσουμε την αδικία είναι να σταθούμε μαζί" -εθελοντής Α21

Μάθε περισσότερα για την πρόληψη και καταπολέμηση του Τράφικινγκ στις ιστοσελίδες:
A21.gr | 1109.gr | stoptrafficking.gr | spottrafficking.grA21.org | trafikingk.blogspot.gr

Διέδωσε το άρθρο στους φίλους σου να ενημερωθούν και αυτοί για την Εμπορία Ανθρώπων!